Dzień dobry.
Jestem Twoim opiekunem.
Mam na imię Roman
i opowiem Ci o naszych produktach.
Pozwól, że będę Twoim przewodnikiem po naszych technologiach.
Staramy się, aby nasza oferta była bardzo przejrzysta, prosta i zrozumiała. Jestem jednak po to, aby każdy klient czuł się jeszcze pewniej w naszym świecie telewizyjnych technologii cyfrowych. Zobacz krótki film ze mną poniżej.
Przykłady zastosowania produktów
Zarząd
firmy
Komunikacja w nowoczesnej formie z rynkiem zewnętrznym i wewnętrznym: udziałowcami, akcjonariuszami, klientami, dostawcami, pracownikami. Wykorzystaj nasze produkty do informowania o celach strategicznych, do motywowania, do ważnych komunikatów, do pożegnania pracownika, czy nawet do okazjonalnych życzeń.
Sprawozdania finansowe
Przedstawianie wyników finansowych akcjonariuszom może mieć nowoczesną formę prezentacji telewizyjnej umożliwiającej komentarz, czy rozmowę w studiu z zaproszonym ekspertem, budowanie świadomości co do ważnych celów firmy. Taka prezentacja może zastąpić wersję drukowaną lub przynajmniej ją uzupełnić.
Projekty
CSR
Raportowanie wyników projektów CSR może nie tylko być pełne treści, ale także mieć atrakcyjną formę prezentacji w stylu telewizyjnym. Łatwo ją urozmaicimy materiałami filmowymi, fotografiami, rozmowami z zaproszonymi gośćmi, nagraniami uczestników projektu, interesariuszy, czy beneficjentów waszych działań. Raporty w tej formule tworzą nowoczesny wizerunek twojej firmy.
Przykłady zastosowania część 2
Sprzedaż
produktu technicznego
W procesie sprzedaży produktów technicznych, bardzo często ważnym argumentem jest pokazanie technologii, procesu, dokładności, czystości, jakości lub innego ważnego dla klienta czynnika. Wykorzystanie naszych technologii daje szerokie możliwości w tym zakresie. Niewidoczne procesy możemy także wizualizować grafiką 3D. Prezentacja telewizyjna to wyższy poziom komunikacji z rynkiem. To przyszłość, która właśnie się zaczyna.
Profesjonalne spotkania
zawodowe
Podczas profesjonalnych spotkań z różnymi partnerami pracownicy często przekazują różne wersje tej samej informacji. To może powodować nieporozumienia. Dzięki zastosowaniu naszych produktów wszyscy pracownicy firmy będą się posługiwali tym samym, ustandaryzowanym materiałem informacyjnym. Nikt nie stworzy już swojej wersji informacji. Wystarczy, że odtworzy przygotowany materiał.
Polityka
Compliance
Wraz z wejściem dyrektyw UE, firmy są zobligowane do stworzenia i wdrożenia własnej polityki transparentności zgodnej z prawem i etyką biznesu. Prezentacje telewizyjne są doskonałym narzędziem do propagowania tych zasad wśród pracowników i kooperantów. To także sposób wyjaśniania dostawcom dlaczego i oni powinni wdrażać właściwe działania w tym zakresie, jakie korzyści z tego wynikają i jak te zasady wpłyną na ich rozwój.
Przykłady zastosowania część 3
Quality
thinking
w waszej firmie
Jakość jest jedną z najważniejszych wartości produktu / usługi. A propagowanie postaw pro-jakościowych w przedsiębiorstwie, to dzisiaj fundament jakości. Dzięki naszym produktom możemy wspierać proces kształtowania postaw pro-jakościowych wśród waszych pracowników i kooperantów. Jak? Np. poprzez produkcję materiałów informacyjnych, szkoleń lub debat w formie telewizyjnej, które mogą być wielokrotnie odtwarzane. Chcesz poznać więcej możliwości? Skontaktuj się z nami.
BHP, SHE (safety, health, environment)
BHP to skrót znany w każdej firmie. Jego szerszą odmianą jest SHE (Safety, Health, Environment). Oba podejścia łączy konieczność propagowania zasad, dzięki którym można uzyskiwać zamierzone cele. Dzięki naszym produktom raz wyprodukowane szkolenie będziesz mógł wykorzystywać wielokrotnie. Poza tym możesz tworzyć własną politykę informacyjną w zakresie bezpieczeństwa, zdrowia i środowiska stosując najnowocześniejsze technologie telewizyjne.
Employer
Branding i procesy HR-owe
Żyjemy w czasie niedoboru pracowników z cennym doświadczeniem. Ważnym elementem rekrutacji jest budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy. Dzięki naszym prezentacjom telewizyjnym wyróżnisz swoją firmę i pokażesz ją jako pracodawcę korzystającego z nowoczesnych technologii także w obszarze komunikacji. Nasze narzędzia pomogą w świadomym kształtowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy w długofalowej perspektywie.
Przykłady zastosowania część 4
Zarządzanie
Projektem
Wizualizacja etapów projektu z zastosowaniem oprawy telewizyjnej pozwala na stworzenie profesjonalnej prezentacji, którą można pokazać wymagającym uczestnikom. Ponadto zastosowanie amatorskich filmów ukazujących ważne wydarzenie nie będzie osłabiało całej prezentacji. Oprawa telewizyjna uszlachetni każdą formę wizualizacji. Da szansę uczestnikom na podnoszenie swoich kompetencji komunikacyjnych.
Kanał
Telewizyjny Firmy
Proponujemy uruchomienie kanału telewizyjnego twojej firmy, który regularnie dostarczać będzie widzom profesjonalnie serwisy informacyjne, felietony, reportaże dotyczące ważnych zagadnień dla życia firmy. Nie musisz się na tym znać. Ty określasz jakie masz cele, a my zajmiemy się całą produkcją.
Wsparcie
Marketingu
Wszelkie działania marketingowe twojej firmy uzyskają od nas nowoczesną oprawę telewizyjną. Nasze zasoby będą do twojej dyspozycji. Sprawdź jak bardzo możesz usprawnić swój marketing i zwiększyć jego skuteczność. Zgłoś się do nas.