top of page
CEO management
Starsze businesswoman

CEO Zarząd Firmy

Komunikacja w nowoczesnej formie z rynkiem zewnętrznym i wewnętrznym:  udziałowcami,  akcjonariuszami, klientami, dostawcami, pracownikami. Wykorzystaj nasze produkty do informowania o celach strategicznych, do motywowania, do ważnych komunikatów, do pożegnania pracownika, czy nawet do okazjonalnych życzeń.    

Co zyskujesz (1)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   1

Uzyskaj wysoką ocenę swojej działalności w oczach interesariuszy i biznesowego otoczenia
Nie zapominaj o tym, że jednym z filarów realizacji Twoich strategii jest komunikacja. Jeśli będzie niewłaściwa, to Twoje zwycięstwa nie będą dostrzeżone. Jeśli chcesz, pomożemy w tym, aby komunikacja pomogła Ci uzyskać oczekiwane rezultaty strategii. 


Obecność w przestrzeni internetu w atrakcyjnej formie, to podstawa wielu korzyści dla firmy.
Największe koncerny stosują rozbudowane narzędzia komunikacji z zastosowaniem  technik filmowych i telewizyjnych. Jak myślisz, czy robiliby to gdyby nie otrzymywali określonych korzyści? Realizują dzięki temu wiele potrzeb jak np. budowanie wizerunku dobrego pracodawcy, stabilnej firmy, czy rzetelnego kooperanta. Wyznaczaj standardy w swojej branży. Pomożemy Ci w tym naszym doświadczeniem. 

Co zyskujesz (2)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   2

Eksponowanie człowieka, to eksponowanie największej wartości firmy. 
Buduj komunikację w oparciu o pokazywanie siebie i innych ludzi. Korzystając z naszych kompetencji spowodujesz, że Twój przekaz będzie bardziej atrakcyjny i pełen wartościowej treści. 


Uzyskaj jak najlepszy rezultat wizerunkowy za rozsądną cenę.
Komunikacja rządzi się tymi samymi prawami co robienie dobrej potrawy. Nie zawsze z tych samych składników wychodzi taki sam smak. Wszystko zależy od doświadczenia kucharza. A my mamy 20 lat doświadczeń w przyrządzaniu takich "potraw".

Co zyskujesz (3)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   3

Bądź w kontakcie z rynkiem poprzez obecność w sieci w atrakcyjnej oprawie.
Kogo nie widać ten nie istnieje w świadomości wielu kooperantów. 
Zadbanie o nowoczesną i profesjonalną formę komunikacji przyczyni się do budowania nowoczesnego wizerunku Twojej firmy. Uzyskaj przewagę. Pomożemy Ci w tym. 

Nie warto czekać, aż inni Cię wyprzedzą w metodach komunikacji.
Im wcześniej zaczniesz budować swoje doświadczenia w tym obszarze, tym lepszą pozycję zajmiesz względem konkurencji. Samo kupienie usługi, to nie wszystko. Swojego doświadczenia bowiem nie kupisz. Swoje doświadczenia musisz zebrać sam. 


Pozostań na powierzchni.
PDF-y i Power Point-y dzisiaj już nie wystarczą. Nie zrobią tej roboty wizerunkowej co kiedyś. Odbiorcy przyzwyczajeni do dzisiejszych standardów komunikacji oczekują czegoś więcej. Techniki telewizyjne są alternatywą. Mogą pracować dla Ciebie. Z nami będzie to proste. A przy okazji zobaczysz, że to może dawać satysfakcję. Jesteśmy specjalistami w tej materii. Mamy  ponad 20 lat praktyki.

CFO finanse2
Analizowanie wykresów

CFO Sprawozdania  Finansowe

Przedstawianie wyników finansowych akcjonariuszom może mieć nowoczesną formę prezentacji telewizyjnej. Daje ona wiele dodatkowych możliwości w stosunku do drukowanego folderu. Umożliwia osobisty komentarz wyników, pokazanie osobowości menadżerów i ich postawy, rozmowę w studiu z zaproszonym ekspertem, budowanie świadomości co do ważnych celów firmy. Taka prezentacja może zastąpić wersję drukowaną lub przynajmniej ją uzupełnić. Jeżeli ma to dla Ciebie znaczenie, to nasze prezentacje są przyjazne środowisku w przeciwieństwie do chemii drukarskiej.

Co zyskujesz (4)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   4

Obecność w sieci z dobrą treścią w atrakcyjnej formie to wizerunek marki.
Wynik finansowy to składowa wielu obszarów. Dbanie o dobre skojarzenia z Twoją marką przyczynia się do sukcesu finansowego. Już sam fakt, że pokazijesz się i dzielisz się z rynkiem swoją ekspercką wiedzą i doświadczeniem, wpływają na odbiór Twojej marki. 

Atrakcyjna forma sprawozdania podnosi atrakcyjność wizerunkową firmy w oczach akcjonariuszy. 
Sprawozdanie finansowe może nieść ze sobą większą wartość, niż informacje o samych liczbach. Może być ważnym elementem budowania wizerunku firmy. Sprawozdanie w postaci prezentacji telewizyjnej daje możliwość przedstawienia wyników finansowych w nowoczesnej i atrakcyjnej dla odbiorcy formie. 

Uzyskaj wysoką ocenę swojej działalności w oczach akcjonariuszy, interesariuszy
Nie zapominaj o tym, że jednym z instrumentów realizacji wyniku finansowego jest komunikacja w nowoczesnej i atrakcyjnej formie. Jeśli chcesz, podzielimy się z Tobą naszym doświadczeniem.

Co zyskujesz (5)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   5

Eksponowanie człowieka, to eksponowanie największej wartości firmy. 
Buduj komunikację w oparciu o pokazywanie siebie i innych ludzi. Korzystając z naszych kompetencji spowodujesz, że Twój przekaz będzie bardziej atrakcyjny i pełen wartościowej treści.

Obniżaj ślad węglowy, bądź ekologiczny używając prezentacji telewizyjnych zamiast druku.

Prezentacja telewizyjna jest ekologiczna ze względu na bardzo niskie zużycie energii - oświetlamy lampami LED. Druk folderów to papier (drzewo) i chemia znajdująca się w farbach drukarskich oraz duży pobór energii przez maszyny. Używając prezentacji telewizyjnych wybierasz ekologiczne rozwiązania. 

Uzyskaj jak najlepszy rezultat wizerunkowy za rozsądną cenę.
Komunikacja rządzi się tymi samymi prawami co robienie dobrej potrawy. Nie zawsze z tych samych składników wychodzi taki sam smak. Wszystko zależy od doświadczenia kucharza. A my mamy 20 lat doświadczeń w przyrządzaniu takich "potraw".

Co zyskujesz (6)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   6

Twoja obecność w sieci jest dla wielu interesariuszy wyznacznikiem Twojej aktywności oraz faktycznego nastawienia do odbiorców.
Nie zaniedbuj swojej obecności w sieci. Kogo nie widać ten nie istnieje w świadomości odbiorców. Ty dostarcz treść, a my dostarczymy atrakcyjną formę przekazu. Zadbamy o Twój wizerunek.

 

Nie warto czekać, aż inni Cię wyprzedzą w metodach komunikacji.
Im wcześniej zaczniesz budować swoje doświadczenia w tym obszarze, tym lepszą pozycję zajmiesz względem konkurencji. Samo kupienie usługi, to nie wszystko. Swojego doświadczenia bowiem nie kupisz. Swoje doświadczenia musisz zebrać sam. 


Pozostań na powierzchni.
PDF-y i Power Point-y dzisiaj już nie wystarczą. Nie zrobią tej roboty wizerunkowej co kiedyś. Dzisiaj potrzeba technik telewizyjnych i filmowych. Jesteśmy specjalistami w tej materii. Mamy ponad 20 lat praktyki.  


Rozwijaj się i korzystaj z nowych technologii.
One wspierają rozwój Twojej firmy. Zastosuj je zatem także w obszarze komunikacji, sprzedaży, zarządzania projektami, marketingu, szkoleń i wielu innych. Dzięki nowoczesnym technologiom telewizyjnym zwiększysz efektywność swoich dzialań.   
 

CSR
Galeria sztuki

Projekty
CSR

Raportowanie wyników projektów CSR może nie tylko być pełne treści, ale także mieć atrakcyjną formę prezentacji w stylu telewizyjnym. Łatwo urozmaicimy przekaz informacyjny materiałami filmowymi, fotografiami, rozmowami z zaproszonymi gośćmi, nagraniami uczestników projektu, interesariuszy, czy beneficjentów waszych działań. Raporty w tej formule tworzą nowoczesny wizerunek Twojej firmy. 

Co zyskujesz (7)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   7

Dzięki nam możesz nie tylko przekazać fakty, ale także emocje związane z projektem. 
W inicjatywach CSR często nie da się opisać emocji im towarzyszącym. Sprawimy, aby te emocje zaistniały, jeśli projekt wiąże się z nimi.

Zyskujesz wysoką ocenę Twoich projektów. 
Rozwój audiowizualnych form komunikacji jest nieunikniony, a czas pandemii przełamał bariery mentalne ludzi co do używania tej formy łączności. Power Point i PDF stają się narzędziami technicznymi wspomagającymi dokumentację. Mają coraz mniejszą efektywność w komunikacji. Korzystając z naszego doświadczenia uzyskasz wysoką ocenę Twoich projektów. 
 

Atrakcyjna forma sprawozdania z projektu podnosi atrakcyjność wizerunkową firmy w oczach interesariuszy. 
Sprawozdanie z projektu CSR może nieść ze sobą większą wartość, niż tylko  informacje o samych wydarzeniach. Może zawierać rozmowy z uczestnikami projektu, z interesariuszami, pokazywać emocje, dyskutować z ekspertami. To sprawia, że sprawozdanie staje się ważnym narzędziem budowania wizerunku firmy. Forma prezentacji telewizyjnej daje możliwość przedstawienia tego, co trudno zaprezentować w PDF-ie... np.muzykI. 


Jesteśmy specjalistami. Mamy  ponad 20 lat praktyki. Znamy się na tym.  

Co zyskujesz (8)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   8

Buduj swój wizerunek poprzez działania, w które się angażujesz.
Nie czekaj, aż inni cię wyprzedzą. Zadbaj o nowoczesną i profesjonalną formę komunikacji, co przyczyni się do budowania dobrego wizerunku. Uzyskaj przewagę. Zapewnimy Ci ją.

Doświadczenia nie kupisz. Możesz je tylko zebrać. A my będziemy cię asekurowali, abyś nie popełnił błędu. 
Im wcześniej zaczniesz budować swoje doświadczenia w tym obszarze, tym lepszą pozycję zajmiesz w zespole lub względem konkurencji. Posiądziesz nowe lub rozwiniesz dotychczasowe umiejętność budowania relacji w oparciu o komunikację telewizyjną i filmową.

Uatrakcyjnienie formy przekazu da możliwość bogatszego opisu projektu, a to podniesie jego  wartość w oczach interesariuszy. 
Dobrze wiesz jak ocena projektu wpływa na wizerunek całej firmy. Zadbaj o to, aby była jak najwyższa. 

Compliance
business Man

Polityka Compliance 

Wraz z wejściem dyrektyw UE, firmy są zobligowane do stworzenia i wdrożenia własnej polityki transparentności zgodnej z prawem i etyką biznesu. Prezentacje telewizyjne są doskonałym narzędziem do propagowania tych zasad wśród pracowników i kooperantów. To także sposób wyjaśniania dostawcom dlaczego i oni powinni wdrażać właściwe działania w tym zakresie, jakie korzyści z tego wynikają i jak te zasady wpłyną na ich rozwój. 

Co zyskujesz (9)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   9

Standaryzujesz komunikację w zakresie zasad Compliance.
Nie musisz martwić się o to, czy wszystkie osoby zaangażowane w projekt przekazują otoczeniu to na czym faktycznie Wam zależy. Tworząc prezentacje w stylu telewizyjnym masz pełną kontrolę nad treścią, a dodatkowo uzyskujesz jej atrakcyjną oprawę.

Zwiększasz efektywność swojej komunikacji.
Raz zatwierdzoną i utrwaloną treść wykorzystujesz wielokrotnie. Dzięki temu zwiększasz efektywność swoich działań w zakresie docierania do adresatów przekazu. 
 

W łatwy sposób docierasz do szerszej widowni.
Zarejestrowane materiały mogą mieć wartość edukacyjną dla Twoich kooperantów lub pracowników, wśród których chcesz propagować zasady compliance. 

Co zyskujesz (10)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   10

Zyskujesz wysoką ocenę Twoich projektów. 
Korzystając z prezentacji telewizyjnych pokazujesz swoją dbałość nie tylko o treść, ale także o formę swoich komunikatów lub szkoleń. 

PDF i Power Point już nie wystarczą. 
Rozwój audiowizualnych form komunikacji jest nieunikniony. Power Point i PDF stają się
 powoli narzędziami technicznymi wspomagającymi dokumentację. Mają coraz mniejszą efektywność w komunikacji ze względu na wiele ograniczeń.


Rozwijasz własne umiejętności. 
Doświadczenia możesz tylko zebrać. A my będziemy cię asekurowali, abyś nie popełnił błęduIm wcześniej zaczniesz budować swoje doświadczenia w tym obszarze, tym lepszą pozycję zajmiesz w zespole lub względem konkurencji. Posiądziesz nowe lub rozwiniesz dotychczasowe umiejętność budowania relacji w oparciu o komunikację telewizyjną i filmową.

HR
Wywiad

HR
& Employer Branding

Żyjemy w czasie niedoboru pracowników z cennym doświadczeniem. Ważnym elementem rekrutacji jest budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy. Dzięki naszym prezentacjom telewizyjnym wyróżnisz swoją firmę i pokażesz ją jako pracodawcę korzystającego z nowoczesnych technologii także w obszarze komunikacji. Nasze narzędzia pomogą w świadomym kształtowaniu pozytywnego wizerunku pracodawcy w długofalowej perspektywie.

Co zyskujesz (11)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   11

Zwiększasz skuteczności rekrutacji.
Atrakcyjny forma przekazu zapewnia większy zasięg komunikatu. Korzystanie z technologii telewizyjnych i filmowych jest nieuchronne w rekrutacji, szczególnie jeśli brakuje fachowców.  Należy ich przekonać do siebie swoim potencjałem oraz wizerunkiem jaki tworzymy. Warto zadbać o profesjonalną formę, gdyż łatwo zepsuć swoje starania nie uwzględniając standardów do jakich odbiorca przekazu jest przyzwyczajony.


Boarding pracownika stanie się prostszy.  
W każdym procesie przyjmowania pracowników są czynności powtarzalne, które można "zautomatyzować" poprzez stworzenie materiału eksploatowanego wielokrotnie. We wdrożeniu pracownika mogą być pomocne nasze prezentacje telewizyjne, jak i oparte na nich materiały e-learningowe, które wytworzymy. 

Wyławiasz talenty.
Stosując prezentacje telewizyjne do różnych projektów masz możliwość odkrywania uśpionych talentów pracowników, szczególnie tych z obszaru komunikacji.

Co zyskujesz (12)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   12

Standaryzujesz komunikację i zwiększasz dostępność czasu.
Wiele procesów w HR ma charakter powtarzalny, jak na przykład przekazywanie instrukcji, szkolenia, czy wspomniane wdrożenie pracownika. Pomożemy Ci przygotować treść w atrakcyjnej formie telewizyjnej, która będzie skutecznie realizowała Twój cel oraz odciąży Cię od tych czynności dając możliwość zajęcia się innymi obszarami. 

Zwiększysz dostępność kadry trenerskiej.
Wykorzystanie naszych technik umożliwi Ci odciążenie Twoich trenerów od czynności powtarzalnych, które da się ująć w ramy szkoleń lub prezentacji audiowizualnych. Dzięki temu możesz skupić się na lepszym wykorzystaniu kadry, szczególnie w czasie jej niedoboru. Pomożemy Ci przygotować materiały merytoryczne w każdym zakresie: HR, Jakość, Zarządzanie Projektem, BHP, CSR, Compliance i inne.

BHP
Montaż produkcyjny

BHP & SHE
(safety, health, environment)

BHP to skrót znany w każdej firmie. Jego szerszą odmianą jest SHE (Safety, Health, Environment). Oba podejścia łączy konieczność propagowania zasad, dzięki którym można uzyskiwać zamierzone cele. Dzięki naszym produktom raz wyprodukowany program edukacyjny lub szkolenie będziesz mógł wykorzystywać wielokrotnie. Poza tym możesz tworzyć własną politykę informacyjną w zakresie bezpieczeństwa, zdrowia i środowiska stosując najnowocześniejsze technologie telewizyjne, które mogą być stale udostępnione dla Twoich potrzeb.

Co zyskujesz (13)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   13

Nowoczesne standardy materiałów edukacyjnych. 
Propagowanie zasad bezpieczeństwa, ochrony zdrowia lub środowiska wiąże się z edukacją pracowników. Wytworzenie materiałów edukacyjnych w formie prezentacji telewizyjnych pozwoli ustandaryzować treść, nadając jej przy tym atrakcyjną formę.

Zwiększanie dostępność swojego czasu.
Zastosowanie prezentacji telewizyjnych w edukacji pracowników zwiększa dostępność czasu osób z BHP, SHE, który może być przeznaczony na inne cele. O skuteczności takiego procesu mogą świadczyć testy, czy egzaminy szkolonych pracowników.

Zwiększanie skuteczności profilaktyki.
Im częstszy kontakt z przekazem, tym mocniejsze jego utrwalenie. Krótkie, różnorodne komunikaty w telewizyjnej oprawie mogą być publikowane w różnych miejscach firmy (monitory, ekrany dotykowe urządzenia sterujące, maszyny vendorowe, stołówki, palarnie i inne). 

Zwiększenie możliwości oddziaływania. 
Zastosowanie technik telewizyjnych i filmowych radykalnie zwiększa możliwości oddziaływania na pracowników. Tworzenie kampanii promujących właściwe postawy przy pomocy tych technik staje się proste i otwiera zupełnie nowe możliwości motywowania. 

Quality
robotnik budowlany

QUALITY
Thinking

 

Jakość jest dzisiaj najważniejszą wartością produktu lub usługi. Propagowanie postaw pro-jakościowych w przedsiębiorstwie, to dzisiaj fundament jakości. Nasze produkty mogą wspierać proces kształtowania postaw pro-jakościowych wśród waszych pracowników i kooperantów. Jak? Np. poprzez produkcję materiałów informacyjnych, edukacyjnych, szkoleń lub ciekawych debat w studiu, które mają przyczyniać się do propagowania oczekiwanych postaw na rzecz jakości. Materiały takie mogą być wielokrotnie eksploatowane. Chcesz poznać więcej możliwości?
Skontaktuj się z nami.

Co zyskujesz (14)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   14

Stworzenie atrakcyjnych materiałów edukacyjnych.
Udostępnione przez nas narzędzia pomogą zrealizować dowolną ilość szkoleń jakościowych potrzebnych w procesie wdrażania lub rozwoju pracownika. 

Konferencje, debaty z zakresu jakości.
Zorganizuj konferencję telewizyjną z udziałem zaproszonych uczestników, której celem będzie pogłębianie wiedzy pracowników i wymianę doświadczeń. 

Wykorzystaj techniki telewizyjne do współzawodnictwa pracowników.
Razem z Tobą stworzymy atrakcyjną formę aktywności, której celem będzie promowanie postaw projakościowych poprzez budowanie współzawodnictwa pomiędzy zespołami w firmie. 

Wzbogacenie działań propagujących postawy projakościowe. 
Dzięki technikom filmowym można na wiele sposobów pokazywać skutki zaniedbań jakościowych oraz ich wpływ na całe przedsiębiorstwo. Budowanie świadomości co do współodpowiedzialności każdego pracownika jest ważnym filarem polityki jakości firmy. Nasze technologie pomogą wprowadzić nową formę działań edukacyjnych.
 

Nowoczesne standardy raportowania wyników jakościowych.  
Poza standardowymi rozwiązaniami statycznymi, jak tablice ogłoszeń, proponujemy wprowadzenie dynamicznych form komunikowania o wynikach jakościowych poprzez techniki telewizyjne. Będzie to proste i szybie w realizacji działanie oparte na ustandaryzowanych wzorcach.

Zwiększanie dostępność swojego czasu.
Zastosowanie prezentacji telewizyjnych w edukacji pracowników zwiększa dostępność czasu osób jakości, który może być przeznaczony na inne cele. Skuteczność takiego procesu może być mierzona testami, czy egzaminy pracowników.
 

Project management
Rozmowa o projekcie grupowym

Zarządzanie Projektem

Posłużenie się oprawą telewizyjną do wizualizacji projektu i postępów jego prac z pewnością podniesie atrakcyjność projektu i daje możliwość jego wykorzystania do promocji wartości firmy.

Wizualizacja etapów i wyniku prac projektowych, z zastosowaniem oprawy telewizyjnej, pozwala na stworzenie profesjonalnej prezentacji, którą można pokazać wymagającym uczestnikom. Mając taką oprawę możemy wykorzystać nawet fragmenty  amatorskich filmów ilustrujących procesy, co nie wpłynie na obniżenie jakości prezentacji. 

Damy w ten sposób szansę uczestnikom na podnoszenie swoich kompetencji komunikacyjnych.

Co zyskujesz (14)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   14

Podnosisz wartość wizerunkową firmy.
Stosując technikę telewizyjną do opisu projektu podnosisz jego walory wizerunkowe dla firmy, przez co projekt może być narzędziem do promocji firmy. Czy wiesz jaki potencjał wizerunkowy tkwi w tych wszystkich projektach, o których nikt się nie dowiedział?

Rozwijasz dodatkowe umiejętności komunikacyjne zespołu. 
Zastosowanie raportowania w oprawie telewizyjnej bardzo dobrze wpływa na rozwój  umiejętności komunikacyjnych osób zaangażowanych w projekt. 

Wyławiasz talenty.
Stosując prezentacje telewizyjne do opisu projektu masz możliwość odkrywania uśpionych talentów pracowników, szczególnie tych z obszaru komunikacji.

Co zyskujesz (15)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   15

Tworzysz atrakcyjną formułę projektu. 
Forma komunikacji projektowej, jaką proponujemy może być istotnym elementem wzbogacającym cały projekt. Dzięki temu wzrasta atrakcyjność uczestnictwa w przedsięwzięciu. Nasz udział odciąża zespół od zagłębiania się w sprawy produkcji materiałów filmowych co pozwala im skupić się na realizacji zadania projektowego. 

Wykorzystaj techniki telewizyjne do współzawodnictwa uczestników. 
Razem z Tobą stworzymy atrakcyjną formę programu telewizyjnego, w którym współzawodnictwo uczestników będzie fundamentem. Profesjonalna oprawa spowoduje, że materiałem będziesz chciał się pochwalić z otoczeniem i chętnie wykorzystasz go w celach wizerunkowych.

Nowoczesne standardy raportowania wyników projektu.  
Poza standardowymi rozwiązaniami statycznymi, jak pdf, power point, tablice ogłoszeń, proponujemy wprowadzenie dynamicznych form komunikowania o wynikach projektu  poprzez zastosowanie technik telewizyjnych, które zapewniamy. Będzie to proste i szybie w realizacji działanie oparte na ustandaryzowanych wzorcach.

Sales
pracownik biurowy

Wsparcie 
Sprzedaży

W procesie sprzedaży bardzo ważny jest każdy detal. Pamiętaj, że treść oferty to nie wszystko. Dla klienta ważne jest także jej "opakowanie". Częsty błąd dostawców polega na tym, że myślą, iż sam techniczny opis wystarczy. A klient patrzy na całość.

Posłużenie się profesjonalną prezentacją telewizyjną już podczas rozmowy z pewnością daje ważny komunikat - inwestujemy w siebie, rozwijamy się, także w obszarze komunikacji. 

Stosując nasze rozwiązania możesz pokazać istotne cechy oferty np. technologię, proces, czystość, jakość, park technologiczny, laboratorium, czy ludzi.  

Posłużenie się profesjonalną oprawą telewizyjno filmową z pewnością podniesie atrakcyjność oferty jak i firmy w oczach klienta.

Co zyskujesz (16)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   16

Ustandaryzujesz komunikację handlową. 

Bardzo często handlowiec na spotkaniu z klientem dokonuje tzw. ogólnej prezentacji firmy, czy oferty. Tworząc z nami kilkuminutowe prezentacje w oprawie telewizyjnej ustandaryzujesz komunikat i unikniesz tworzenia wielu wersji tej samej opowieści wśród handlowców. 

Podniesiesz atrakcyjności przekazu handlowego.
Posłużenie się profesjonalną prezentacją telewizyjną już podczas rozmowy z potencjalnym klientem zwiększa atrakcyjność oferty. Ponadto stanowi istotny wyróżnik w stosunku do konkurencji i znacznie podwyższa naszą ocenę w oczach klienta. 

Pokazujesz, że inwestujesz w swój rozwój. 
Posiadanie palety materiałów filmowych i telewizyjnych z pewnością daje ważny komunikat klientowi - inwestujemy w siebie, rozwijamy się, także w obszarze komunikacji. A to bardzo często duże znaczenie przy wyborze dostawcy. 


Pokazujesz w profesjonalny sposób istotną cechę produktu, zamiast o niej mówić.
W procesie sprzedaży produktów / usług technicznych, bardzo często ważnym argumentem jest pokazanie technologii, procesu, dokładności, czystości, jakości lub innego ważnego dla klienta czynnika. Wykorzystanie naszych technologii daje szerokie możliwości w tym zakresie.

Co zyskujesz (17)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   17

Szerokie oddziaływanie materiałów filmowych i telewizyjnych. 
Doceń jeszcze jedną korzyść, którą oferujemy - możesz wykorzystać elementy swojej oferty do kampanii marketingowych firmy. Podpowiemy Ci w jaki sposób to zrobić.  


Pokażesz nawet to czego nie widać. 

Niewidoczne procesy możemy wizualizować grafiką lub animacją 3D.

Otwarcie telewizyjnego kanału łączności z klientami. 

Nasza oferta umożliwia Ci niemal natychmiastowe uruchomienie kanału telewizyjnego na potrzeby Twojej firmy. Możemy z Tobą realizować materiały przed publikacją, albo iść na antenę na żywo. Mamy bowiem narzędzia do transmisji live wszelkich realizacji. 


Wykorzystaj techniki telewizyjne do współzawodnictwa pomiędzy firmą a klientami. 
Razem z Tobą stworzymy atrakcyjną formę programu telewizyjnego, w którym współzawodnictwo uczestników będzie fundamentem. Mogą to być przecież także klienci. Profesjonalna oprawa spowoduje, że materiałem będziesz chciał się pochwalić z otoczeniem i chętnie wykorzystasz go w celach wizerunkowych.

Powierzaj realizację fachowcom, a więcej na tym zyskasz. 
Bądź ostrożny w pokazywaniu amatorskich filmów klientom. Możesz bowiem zrobić sobie większą krzywdę niż myślisz. Przecież jesteś przedsiębiorcą i dobrze wiesz, że aby coś było zrobione porządnie i działało, musi być zrobione fachowo. Robimy to ponad 20 lat.

Marketing
Pisanie za pomocą protezy ręki

Marketing 
& Komunikacja

Technika telewizyjna i filmowa jest doskonałym narzędziem w marketingu i komunikacji. Możesz tworzyć kampanie marketingowe wspierające sprzedaż. Możesz budować wizerunek firmy wykorzystując do tego dowolną cechę produktu lub wartość firmy (jakość, rzetelność, transparentność i każdą inną). Możesz pracować jednorazowo jak i długoterminowo. Nasze umiejętności pomogą Ci pokazać nawet emocje. Posługiwanie się profesjonalnymi materiałami telewizyjnymi jest nieuniknione w marketingu i komunikacji.

Co zyskujesz (18)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   18

Podnosisz poziom komunikacji. 
Korzystając z nowoczesnych technologii telewizyjnych podnosisz standardy komunikacji swojej firmy. W ten sposób wyróżniasz się na rynku i tworzysz nową jakość w budowaniu relacji z otoczeniem.

Docierasz do szerszej widowni.
Z pomocą naszych rozwiązań skutecznie zwiększasz zasięg komunikacji i docierasz do szerszej widowni.

Zwiększasz możliwości oddziaływania. 
Zastosowanie technik telewizyjnych i filmowych radykalnie zwiększa możliwości oddziaływania na otoczenie. Tworzenie kampanii promujących właściwe wartości przy pomocy tych technik staje się proste i otwiera zupełnie nowe możliwości. 
 

Standaryzujesz komunikację. 

Posiadając prezentacje telewizyjne, które oferujemy, eliminujesz możliwość pojawienia się  niewłaściwej informacji lub błędnej interpretacji podczas wystąpienia pracownika na jakimkolwiek spotkaniu.

Co zyskujesz (19)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   19

Podnosisz atrakcyjności przekazu (także handlowego).
Posłużenie się profesjonalną prezentacją telewizyjną już podczas rozmowy z potencjalnym klientem zwiększa atrakcyjność oferty. Ponadto stanowi istotny wyróżnik w stosunku do konkurencji i znacznie podwyższa naszą ocenę w oczach klienta. 

Podnosisz wartość wizerunkową firmy.
Stosując technikę telewizyjną do opisu projektu, oferty, czy działania podnosisz walory wizerunkowe firmy. Każdy projekt może być wówczas narzędziem do promocji firmy. Czy wiesz jaki potencjał wizerunkowy tkwi w tych wszystkich projektach, o których nikt się nie dowiedział?
 

Otwórz własny kanał telewizyjny do łączności z klientami. 

Umożliwimy Ci niemal natychmiastowe uruchomienie kanału telewizyjnego na potrzeby Twojej firmy. Pomożemy Ci sformatować Twój pomysł w taki sposób, aby był profesjonalną produkcją telewizyjną. Możemy realizować także transmisje programów live. Mamy do tego narzędzia. 


Pokazujesz, że inwestujesz w swój rozwój. 
Posiadanie palety materiałów filmowych i telewizyjnych z pewnością daje ważny komunikat klientowi - inwestujemy w siebie, rozwijamy się, także w obszarze komunikacji. A to bardzo często duże znaczenie przy wyborze dostawcy. 

Szkolenia
Prezentacja w biurze

Szkolenia
Wewnętrzne

Nasze kompetencje techniczne oraz wiedza  specjalistów, z którymi współpracujemy pomogą Twojej firmie wyprodukować bardzo efektywne szkolenia dla pracowników o wysokiej jakości merytorycznej i technicznej. Możemy także udostępnić naszą platformę szkoleniową, która wspomaga realizację planu szkoleń. 

Co zyskujesz (20)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   20

Podnosisz atrakcyjność i poziom szkoleń oraz zwiększasz ich efektywność.
Produkując szkolenia przy pomocy technik telewizyjnych tworzysz atrakcyjną ich formę. Raz wytworzony materiał będzie eksploatowany wiele razy. 

Zwiększasz dostępność specjalistów.
Produkcja szkoleń zaangażuje Twoich specjalistów do procesu tworzenia jednorazowo. Wytworzone szkolenie będzie eksploatowane wiele razy, a dzięki temu specjaliści będą dostępni do innych zadań.


Kontrolujesz postęp szkoleń. 

Szkolenia mogą być zaprojektowane w taki sposób, aby aktywny udział uczestnika był niezbędny do przejścia do kolejnego etapu szkolenia. 

Wdrożenie pracownika może być łatwiejsze.
Wyprodukowanie audiowizualnych materiałów szkoleniowych może uprościć wiele procedur wdrażania pracownika. Wiele procesów można zademonstrować w filmach, a niewidoczne dla oka procesy mogą być zwizualizowane nowoczesnymi animacjami 3D. 

Zastosuj takie szkolenia w każdym obszarze i zobacz jak poprawi się efektywność. 
Usprawnisz każdy proces szkoleniowy, uzyskasz przestrzeń i czas pracowników na realizację innych zadań. Wyprodukuj szkolenia w dowolnym obszarze (jakość, optymalizacja, produkcja, utrzymanie ruchu, HR, BHP, CSR, Compliance i wiele innych)

Telewizja
Produkcja filmu

Własna
Telewizja

Uruchomienie własnego kanału telewizyjnego Twojej firmy, nie było tak proste jak teraz. Opowiedz nam o swoim pomyśle, a my zajmiemy się resztą. Nie musisz się znać na technicznej stronie. Od tego jesteśmy my. A jeżeli chcesz, będziemy Cię także wspierali w pomysłach jak i obszarach merytorycznych. Wynieśliśmy bowiem sporo doświadczeń z branży motoryzacyjnej czy lotniczej. 

Co zyskujesz (21)

Dlaczego warto

C Z Ę Ś Ć   21

Podnosisz atrakcyjność komunikacji
Audiowizualna forma komunikacji jest bardzo atrakcyjna dla odbiorców. Zdywersyfikuj ilość nośników informacji - ulotki, broszury, prezentacje pptx, tablice, druki, rozmowy telefoniczne..... dużo tego. A gdybyś tak miał swój kanał tv? Uporządkowałbyś wiele informacji, a i byłbyś ekologiczny, ponieważ produkujemy energooszczędnie. 

Zwiększysz zasięg i dotarcie do odbiorców.
Własny program tv umożliwi Ci regularne powiększanie kręgu odbiorców. Atrakcyjna formuła programu zapewni skuteczność dotarcia do odbiorców. Umiejętnie tworząc program jesteśmy w stanie budować lojalność widzów.
 

Angażujesz swoich pracowników i klientów.
Twoi pracownicy bądź klienci będą nam kibicowali. Wielu z nich będzie chciało zobaczyć się w telewizji. Zaangażowanie pracowników można inwestować w integrację z zespołami i z pracodawcą. Zaangażowanie klientów można spożytkować na budowanie z nimi relacji. Posiadając swój kanał telewizyjny zwiększasz swoje możliwości oddziaływania w środowisku wewnętrznym i zewnętrznym.


Wyróżniasz się od konkurencji.
Pokazujesz klientom, dostawcom i pracownikom, że inwestujesz w swój wizerunek. Tworzysz tym samym nowe, wyższe standardy. Na tej różnicy możesz budować swoje przewagi w pozyskiwaniu klientów, dostawców, czy pracowników. 
 

Masz możliwość tworzenia własnych programów telewizyjnych.
Nie musisz się znać na produkcji i technicznej stronie. Ustalimy wspólnie Twój cel, treść przekazów i oprawę graficzną, a my zajmiemy się resztą. Aby uniknąć pomyłek najpierw robimy "pilota", wprowadzamy korekty, a potem ruszamy z cykliczną produkcją.

Różnorodność programowa.

Programy mogą być osobno adresowane do pracowników, a osobno do rynku klientów czy dostawców. Możemy realizować serwisy informacyjne, komunikaty, reportaże, konkursy, czy "igrzyska" dla pracowników.  

bottom of page